Besparen op je infrastructuur? Kies voor internet bellen en zakelijk van de specialist

Wist u dat u op de kosten kunt besparen wanneer u één specialist kiest voor uw zakelijk internet en bellen? Daarnaast bespaart u ook nog eens een hoop tijd. Hoe fijn zou het zijn om al je communicatiemogelijkheden via één professional kan laten lopen. ProDyne schakel je in als partner op het gebied van IT en (tele)communicatie. Zij staan voor no nonsens, respect, dynamiek en betrouwbaarheid. Dat is wat je zoekt in een bedrijf, toch? Daarbij sta jij als klant centraal en streven zij zo naar een hoge klanttevredenheid. Deze specialist is niet alleen de probleemoplosser voor internet bellen en zakelijk communiceren, maar ook de waardevolle kennispartner die je graag alles vertelt over zakelijk internet en bellen. ProDyne denkt vanuit de bedrijfsprocessen van de klant en dat maakt de service zo uniek.

Diverse oplossingen voor zakelijk internet en bellen om de bereikbaarheid van medewerkers te managen

Een mobiele app waarmee medewerkers aangeven waar ze zich bevinden. Dat klinkt als muziek in de oren voor werkgevers. Hierdoor kun je als werkgever eenvoudig de bereikbaarheid van de medewerkers managen met behulp van zakelijk internet en bellen. Zo is het eenvoudig en duidelijk op welk moment het geschikt is om contact te zoeken. Bij ProDyne is het mogelijk om één toestel aan te schaffen voor zowel privé als zakelijk gebruik. Dit wordt ook wel BYOD (Bring Your Own Device) genoemd. Ook is het mogelijk om een koppeling te maken met Outlook om inzicht te krijgen in de verschillende vergaderingen op een dag en wie hieraan deelneemt. Zo wordt internet bellen en zakelijk communiceren zeer eenvoudig en creëert u optimale bereikbaarheid.

Internet bellen en zakelijk communiceren in diverse branches

Je hebt een bedrijf in de bouw. Of hebt een retailonderneming. Voor iedere branche is het van groot belang dat de interne communicatie vlekkeloos loopt om fouten te voorkomen. Voor bedrijven met een buitendienst is het zeker interessant om een gebruiksvriendelijke applicatie op de mobiele telefoons in te stellen waardoor zij 24/7 bereikbaar zijn voor andere medewerkers. Via WiFi, Bluetooth en GPS kan de centrale herkennen of de werknemer bereikbaar is en geeft een signaal door aan de werkgever. Binnen de zorg is het belangrijk dat noodsituaties snel gesignaleerd worden. Wanneer een toestel valt, gaat er een alarm af in de meldkamer waar snel op gereageerd kan worden door zakelijk internet en bellen. Via de locatiebepaling is het mogelijk om te zien welke medewerker het meest dichtbij is bij de noodsituatie. Internet bellen en zakelijk communiceren maakt het mogelijk om snel in te kunnen grijpen.